2010. május 4., kedd

Ajándékok Tímel játékára - amit kaptam és amit adtam

Tímel tavaszi cserebere-játékán Krisztát (http://www.kkrisztagyongy.blogspot.com) sorsolta páromul.
Kriszta azt írta, hogy szereti a babakéket és a lilát és hogy leginkább a fülbevalót szeretne. Mivel én egyáltalán nem hordok fülbevalót, örültem, hogy ilyesformán a fülbevaló-készítést is kipróbálhattam:



Boreal-fülbevaló:


Minta: Quimeras de Nayades. Muchas gracias!

Ez a fülbevaló Zsuzsi fülbevaló-mintája alapján készült csak kisebb gyöngyökből és fűzés közben kicsit elkalandoztam:-).


Köszönet a mintáért és az inspirációért, Zsuzsi!:-)



Ezeket pedig csak azért készítettem, mert kékek:-). És azért, mert szerettem volna kipróbálni, hogy hogy lehet ezekkel a virágokkal dolgozni. A szerelőpálca-hajlítás nem az erősségem, de végül azért sikerült megküzdenem velük:-).

Én pedig ezt a csillagos táskalógit kaptam Krisztától:



Köszönöm Kriszta!:-) Tímelnek pedig köszönöm a játékot!

1 megjegyzés:

Vadnainé Almási Mária írta...

Hűha, igencsak szuper dolgok cseréltek itt gazdát! Gratu mindkettőtöknek! Az a virágos cucc már nekem is izgatja a fantáziámat ám!:)