2014. október 12., vasárnap

Szanszkrit-bögre


Nemrég újra a MadeByYou-ban jártam, részben egy közelgő születésnap miatt (ezt az ajándékot majd csak akkor mutatom meg, ha a megajándékozott megkapta), de magamnak is készítettem egy bögrét.

Miután szivacsos technikával megfestettem a bögre alapszínét, - azért így, mert azt szerettem volna, hogy minél halványabb legyen a bögre alapszíne, - az egyik oldalára a belső béke szót festettem fel szanszkrit nyelven:

 

A másik oldalára pedig egy lótuszvirágot:


A kerámiakontúrt továbbra se szeretem, úgyhogy most is vékony ecsettel dolgoztam. Szerettem volna, ha szépen sikerül mindkét minta és ha minden benne lett volna, aminek benne kell lennie és nagyon örülök, hogy így lett :-) . És megint nagyon jól esett a MadeByYou műhelyében nyugalomban festegetni egy kicsit.



Nincsenek megjegyzések: