2013. május 30., csütörtök

Festegetés a budai MadeByYou-ban


Nemrég nyílt meg a MadeByYou Budapest budai műhelye (1122 Budapest, Városmajor utca 28/a.), aminek azért is örültem, mert viszonylag közel van hozzánk és miután apukámtól MBY-ajándékutalványt kaptam a születésnapomra, lehetőségem nyílt olyan dolgokat megfesteni, amiket egyébként nem biztos, hogy megfestettem volna.

Készítettem egy teáskancsót:

Igazság szerint eredetileg türkizkék-csokibarna-krém kombinációt terveztem, de türkizkék festék nem volt, ezért a halványrózsaszín-barna színkombináció mellett döntöttem.

Ez az oldal készült el először:



Azután pedig ez (itt már kicsit fáradt voltam, ez meg is látszik azon, hogy ez az oldal kicsit elnagyoltabb lett):



Apukámnak pedig egy prímszámos levesestálat festettem, magamnak pedig egy napsárga-lila színűt:







Nagyon szeretem a MadeByYou-t, mert igazi kis béke szigete, ahol kedvesek, halk zene szól és ahol lehetőségem van kicsit kikapcsolódni. Több árfekvésben is vannak kerámiák, így mindenki megtalálhatja az ízlésének és pénztárcájának megfelelő ajándékot. A budai és a pesti műhely is nagyon jó, úgyhogy azt hiszem, felváltva megyek majd a két műhelybe :-).

Nincsenek megjegyzések: