2010. december 18., szombat

Gyöngyzug ajándékom Katának és ajándékom Berjotól

Kata jelezte, hogy megérkezett hozzá az ajándékom, így már megmutathatom:



Fekete medált szeretett volna és úgy gondoltam, Dia (Arduinna) Lotte medálja illene hozzá.

Tettem még a csomagba egy csomag szalmagyöngyöt, mert láttam a blogjában, hogy sokat használ ilyen gyöngyöket, valamint egy karácsonyfadíszt a játék kiírása szerint. Mindenképpen olyan díszt szerettem volna, ami egyrészt befér a borítékba, másrészt nem műanyagból, hanem természetes anyagokból készült. Én magam is az ilyen díszeket szeretem a legjobban. Láttam szép üvegdíszeket is, de azt nem mertem volna küldeni.

Viselt, illetve használd egészséggel, Kata, örülök, ha örömet szereztem!:-)

A mintáért még egyszer köszönet Diának!!!

Én pedig Berjotól kaptam ajándékot, íme:




Az angyalka nagyon bájos a szett pedig gyönyörű! A kedves levélke és karácsonyi üdvözlet mellett pedig volt még a csomagban egy hullócsilag-mézeskalács is.

Kedves Berjo! Nagyon köszönöm, örülök, hogy Tőled kaphattam ajándékot!:-))))))

Nincsenek megjegyzések: