2010. március 6., szombat

PIF-ajándék Gabinak

Végre Gabihoz (http://almagyongy.blogspot.com/) is megérkeztek az ajándékaim, így megmutathatom:

A kép meséje:


Az előzetes levélváltásunkban Gabi azt írta, hogy a modern ékszereket szereti és némi gondolkodás után az ugrott be, hogy a Labirintus medál talán megfelelő ajándék lenne neki.

Ezek után elkezdtem nézegetni a mintát, de nagyon hamar kiderült a számomra, hogy ezt a medált egyedül nem fogom tudni megfűzni. Ezért bejelentkeztem Diához tanfolyamra - ez még tavaly ősszel történt. Viszont végül nem tudtam elmenni a tanfolyamra, úgyhogy elkezdtem azon gondolkozni, hogy mi mást készíthetnék Gabinak, ami modern stílusú és egyedül is boldogulok vele. De a gondolataim végül mindig a Labirintus-hoz tértek vissza.

Aztán januárban végre sikerült eljutnom Diához. Nekikezdtem a medálnak és úgy végigbénáztam a délelőttöt, ahogy még soha. Végül egyetlen "szárnyat" tudtam megfűzni négy vagy öt óra alatt. Aztán egy hét elteltével itthon elővettem és megfűztem a maradék három ágát. Amikor elkészült, olyan boldog voltam, hogy sikerült, hogy csak na:-).

Eddig a mese:-).

A medálon kívül tettem még a csomagba egy tigrisszem követ, néhány 6mm-es tigrisszem golyót és egy fekete színű ásványt - talán ónix, de ebben nem vagyok biztos.

Kedves Gabi! Örülök, hogy végül rendben megérkezett a csomag! Remélem, a kis csomagommal sikerült örömet szereznem Neked. Viseld, illetve használd egészséggel!

Minta: Complex Beads

1 megjegyzés:

Bandrea's Beads írta...

Nagyon szép ajándék!!!! Ügyes vagy :D