2009. december 16., szerda

Megérkezett a csomagom!:-))))

Ma megérkezett a karácsonyi ajándékom, amelyet Kat(h)a készített nekem a Hungarian Christmas játék keretein belül.

Őszintén szólva reménykedtem, hogy az angyalkám olyasvalaki lesz, aki keresztszemeseket, illetve gobelineket készít (bocs, gyöngyöslányok) és ez a vágyam teljesült:-)))).

Gyönyörű dolgokat kaptam - naná, hogy nem bírtam ki, hogy csak Karácsonykor nyissam ki, - keresztszemessel (és talán gobelinnel) készült gyönyörűségeket, gyönyörű fonalakat, amelyekkel kipróbálhatom végre a keresztszemest, gyöngyöket, amelyeket majd gyöngyhorgoláshoz fogok felhasználni, ha végre sikerült megtanulnom, Arkangyal zenés cd-t és aranyos, aprócska figurákat.

Kedves Kat(h)a! Ezúton is szeretném megköszönni ezt a rengeteg gyönyörű ajándékot! Nagyon nagy örömet szereztél vele!

Örülök, hogy részt vehettem ebben a játékban és így megismerhettem a játékostársaim alkotásait. Mindannyian gyönyörű dolgokat csinálnak, érdemes ellátogatni a Hungarian Christmas oldalára és megnézegetni a blogjaikat.

Remélem, jövőre is játszunk ilyet!;-)

Már csak amiatt izgulok, hogy Lilanghoz vajon rendben megérkezett-e és amiatt méginkább, hogy tetszenek-e neki az ajándékok, amiket neki készítettem.

Nincsenek megjegyzések: