2009. október 9., péntek

Őszi cserebere-játék - ajándék Pankának/Pankacsnak és ajándék Melindától



Még valamikor augusztus végén-szeptember elején jelentkeztem Panita őszi cserebere-játékára.
Az volt a "feladat", hogy ősz témában készítsünk ékszert és még valami apróságot, valamint tegyünk a csomagba egy képeslapot pár kedves szó kíséretében.

A sorsolás Pankát hozta nekem. Olvasgattam a blogját, amiből megtudtam, hogy nagyon szereti a fireopal színű swarit, ezért választottam a fireopal csiszolt gyöngyöket a bronz mellé.
Nem tudom, miért pont ez jutott eszembe, de azt szinte rögtön tudtam, hogy valamilyen szögletes medált fogok készíteni Neki. Végül Dia (Arduinna) Porcelánvirágok-medálja mellett döntöttem - ezúton is nagyon köszönöm a mintát, Dia!:-)
A karkötő kicsit nagyobb fejtörést okozott, aztán azt is kiötlöttem. Démétérnek indult, de aztán hozzáfűztem még egy egységet, hogy szépen kijöjjön a fireopal színű minta.
Pankához ma érkezett meg a csomag, így már feltehetem. Használd, illetve viseld egészséggel, Pankacs! Örülök, ha örömet szereztem!:-)









Ma pedig megérkezett az én ajándékom is Melindától (http://papmelus.blogspot.com):-))))). Pont a legjobbkor, mert tegnap igencsak nehéz napom volt a fogorvosnál, így még inkább jólesett ez az ajándék.

Ilyen aranyos csomagban érkezett:-):


A csomagban pedig ezt a szettet és bogyókákat találtam:



A bogyókák immár a kulcscsomómat díszítik:-):




Nagyon köszönöm, Melinda!:-) És nagyon köszönöm a játékot, Anita! Remélem, sokszor játszunk még ilyet!:-)))

4 megjegyzés:

Bandrea's Beads írta...

Nagyon szép szettet fűztél! Csodás a színösszeállítása! A külön ajándék meg nagyon jó lett!!

ekszerlada írta...

Jaj de szep!!!

Unknown írta...

Ezúton is köszönöm, Anikó! A színeit valóban nagyon szeretem!

Unknown írta...

Anikó!

KÉpzeld kaptam egy megrendelést egy ugyanilyen karkötőre, amit tőled kaptam. El tudnál küldeni nekem egy mintarajzot hozzá? Próbálkozom az eredetiről is, de valahogy mindig ragaszkodom a papírformához...

Köszi előre is!