2009. március 15., vasárnap

Tartozások2. - Asszociációs játék

Végül Andrea egy asszociációs játékra is hívott:


mimóza: növény, és amin nagyon meglepődtem, egy női név is





élet: jó lenne ha mindig játéknak tudnám tekinteni, de ez sajnos sokszor még nem megy

szeretet: az igazi szeretet felfoghatatlan csoda

mosoly: energiaáradat


csoda: "Csak kétféleképpen élheted az életed: vagy azt gondolod, hogy nincs csoda, vagy meggyőzöd magad arról, hogy minden pillanat az". (Einstein)

víz: Mindenkinek ajánlom Masaru Emoto a témával foglalkozó könyveit.


(vízkristály, aminek a Szeretet és Hála szavakat mutatták)



delfin: ők tudják, mi a feltétlen szeretet





tulipán: a kedvenc virágom, egyébként a nőisesség, a szépség, a szerelem, a szeretet, a tisztelet, a kegyelet és az elismerés jelképe


eső: egyszer nyáron hazafelé tartottam (a 14. kerületből a 2. kerületbe és szokás szerint nem volt nálam esernyő), amikor egyszercsak elkezdett esni az eső. Aztán zuhogni, sőt ömleni. Annak köszönhettem, hogy nem fáztam meg, hogy nagyon kellemes, meleg, nyári zápor volt. Amúgy nem igazán szeretem az esőt, de ez határozottan kellemes élmény volt:-).


gyümölcs: mivel vegetárius vagyok - 22 éves koromtól kb. két évvel ezelőttig nem ettem semmiféle húst, azóta néha-néha eszem halat, de más húsfélét nem, - és sok gyümölcs van, amit nagyon szeretek, ilyenek például az eper, a meggy, a cseresznye, a görögdinnye és a szőlő.

Nincsenek megjegyzések: