2008. december 17., szerda

Bogyós nyaklánc






Andrea nagyon szereti a mindenféle bogyókat, ezért találtam ki, hogy Karácsonyra egy bogyós láncot készítek neki. Kicsit döcögve indult, volt egy pillanat, amikor úgy éreztem, ehhez még túl kicsi vagyok, de miután az első bogyót láttam összeállni, a másik kettő már sokkal könnyebben ment.
Amikor végül készen lettek roppant büszke voltam magamra;-) és nagyon boldog, hogy sikerült megfűznöm. Jóideig csak ültem és gyönyörködtem a bogyócskákban:-)))).

És akinek a mintát köszönhetem: deEva

3 megjegyzés:

Ági mama írta...

Lehetsz is büszke, mert nagyon szép lett!! Én is úgy szoktam, mikor kész egy munkám egy darabig csak gyönyörködöm benne!!

Unknown írta...

Köszönöm a levelet és a bejegyzést :) Nagyon szép lett a nyaklánc, biztos örülni fog neki a gazdija!

Bandrea's Beads írta...

A boldog tulajdonos én vagyok!!! Anikó tökéletesen eltalálta a színét és a bogyóktól teljesen odavagyok! Nagyon köszönöm ezt a csodálatos meglepit és Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok Neked és minden kedves látogatódnak!!!