2008. november 24., hétfő

Cinkekaland

Mára kivettem egy nap szabadságot, hogy aludjak egy jó nagyot és hogy pihenjek egy kicsit. Mikor felkeltem fura zajokra ébredtem.


Aztán a nappaliban egyszercsak megpillantottam a zajforrást:







Gyorsan kinyitottam a szobaablakot és a párkányra szórtam némi magot, hátha felfigyel rá és kirepül, de ez nem jött be. A cinke egy ideig üldögélt és nézelődött a szekrény tetején, aztán naná, hogy nem a nyitott ablak, hanem a konyha felé repült, egyenesen neki a csukott ablaknak, - megjegyzem a konyhaablak nyílik a legnehezebben az összes ablak közül, - ugyanakkor fedő nélkül főtt az ebédem.

Hát, a frász kerülgetett, hogy túl nagy erővel repül neki az ablaknak vagy belerepül a forró vízbe. Gyorsan fedő a fazékra és küzdelem az ablakkal. A kismadár kicsit cikázott az aprócska konyhában, belepottyant egy hála Istennek üres wokserpenyőbe, ahonnan megpróbáltam (volna) óvatosan kiszedni, de hirtelen felpattant és kirepült az ablakon. Ilyesformán a kaland szerencsés véget ért. Csak azt nem tudom, hogy jutott be...

Sajnálom, hogy nem sikerült róla jó képet csinálnom:-(.

1 megjegyzés:

Ági mama írta...

Kérlek nézz be a blogomba, találsz ott valamit!