2008. október 20., hétfő

Hókristály és csillag - első próba








Miután megtaláltam a megfelelő - vagyis nekem tetsző - mintákat, elkezdtem próbálkozni a karácsonyfadíszek megfűzésével. Még sose dolgoztam dróttal és nem vagyok tökéletesen elégedett a végeredménnyel, úgyhogy nem ez lesz az a hókristály, ami Audrey Karácsonyfájára kerül majd, de azért úgy gondoltam lefotózom és felteszem. Első próbálkozásnak talán nem is olyan rossz;-).

A felső képen a legelső variáció, az alsón a átfűzés utáni változat látható.
Azután pedig megpróbáltam elkészíteni a csillagot is. Az eredeti minta szerint a 8mm-es csiszolt, a 6mm-es tekla és valószínűleg végül úgy fogom majd megfűzni.

Minta: Ingrid Moras: Csillagok és karácsonyi díszek gyöngyből

1 megjegyzés:

Bandrea's Beads írta...

Ezek nagyon szépek lett! Csinálj még!!!!